saifos.blogg.se

Här kan ni läsa om mitt liv som sjuksköterskestudent och allt mellan himmel och jord.

Nu är det nära!

Kategori: Allmänt

Livet rullar vidare.. Det mesta bara flyter på i något som skulle kunna likna en trappa, alla steg är lika men ändå finns det så mkt mer att lära och finna på de olika stegen... Dagarna bara rullar och jag vet knappt ut eller in vissa dagar. Jag hatar verkligen negativ stress och det är någonting som jag fått känna av under mina tre år på hälsouniversitet! Men det är bara bita ihop och se allt det positiva. Jag längtar nu väldigt mycket till sommaren och om mindre än 80 dagar är ja nyexaminerad sjuksköterska. Underbar känsla. Alla tankar kring detta blir bara bättre och bättre under tiden nu när man är ute på VFU. Att få bekräftelse på att man vet och kan vad man gör är så grymt välbehövligt för min del. Nu har ja min VFU på avd 73. Spännande men hittils har det varit lugnt. Men blir nog en bra sista placering där jag kommer utvecklas och lära mig massor. 
Kort och gott om livet just nu. Hinner inte med så mkt annat och mycket annat prioriteras bort. 
Men sånt är livet. Lev det, ta vara på det och ta hand om dig själv! ❤️ 
Kommentera inlägget här: