saifos.blogg.se

Här kan ni läsa om mitt liv som sjuksköterskestudent och allt mellan himmel och jord.

Ett år äldre

Kategori: Allmänt

Måndag morgon. Sov hos mamma och pappa inatt då jag åkte en sväng dit igår för att fira min fina far. Mysigt att träffa dem och bara umgås lite. Helgen har varit lite hektisk med mycket aktiviteter men igår blev det lugnt. 
Denna veckan är fullspäckad med plugg, det blir mest examensarbete för min del. Men i helgen ska jag nog även hinna med att räkna lite läkemedel för att friska upp minnet iför KUA. Kul ska det bli men självklart lite nervöst också. När man är på KUA innebär det typ att vi studenter styr en avdelning. Vi har handledare på plats och får självklart all hjälp vi behöver men det är vi som ska ta hand om det mesta!! Ska bli spännande och dessutom lärorikt att träna med andra studenter!! Efter 2 veckor på KUA väntas en period på 7 veckor med VFU på stroken!! 
Ser ut att bli en bra vår!! 

Kommentera inlägget här: