saifos.blogg.se

Här kan ni läsa om mitt liv som sjuksköterskestudent och allt mellan himmel och jord.

Tankar som virvlar som snö på himlen

Kategori: Allmänt

Det här med bloggandet går dåligt för min del. Beror nog på allt annat som görs i mitt liv just nu. Men bloggen är till för mina vänner när jag flyttar sen (om jag flyttar sen). Dålig koll på vart livet kommer ta vägen och vart jag vill och vad jag tänker med min framtid. Men ett miljöombyte är nog någonting som jag behöver. Komma bort från sin hemstad och få se något nytt, träffa nya människor. Men men, jag vet att jag inte behöver tänka på allt det här nu. Men jag gör det ändå.. Jag bör tänka på termin 5. Som jag faktiskt är inne i nu och att leva lite här och nu men samtidigt sattsa 100 på plugget för att klara av allting. Det är mycket nu, men det har det varit hela tiden om jag ser över dessa terminer..
 Är det extra kämpigt för att man närmar sig målet? Alla panikkänslor över att vara klar och bestämma sig vart man ska jobba, vad man ska jobba med.. Haha mina tankar går inte att hålla undan. Hur som helst så la jag ut en annons på fb igår om flytt till Stockholm. Kommer även komma upp någon på blocket inom en framtid.. Behöver veta om jag någontin kommer komma dit. Ett stort val är redan gjort, det är både med sorg och lycka jag lämnar det bakom mig. Jag kommer sakna det massor men jag kommer komma tillbaka när jag är redo. 

Kommentera inlägget här: