saifos.blogg.se

Här kan ni läsa om mitt liv som sjuksköterskestudent och allt mellan himmel och jord.

Dagar med fullspäckat schema

Kategori: Allmänt

Bloggen har ju hamnat lite på sidan om denna vecka! Fullt upp hela tiden typ. Igår va det BSF-kväll vilket är typ den bästa dagen på hela veckan. Blev en massa mys hemma hos mig med fina tjejer och med cheescake och te!! Älskar dessa onsdagar, längtar alltid efter dem! Så blir det när man inte får träffa sina fina så ofta nu när vi har VFU och c-uppsattsskrivande!! Men men, heja oss! 
För övrigt så har dagarna rullar på, med praktik och plugg och lite träning också!! Imorgon kör vi ett nytt pass efter skolan mellan 8-10! Måste komma igång nu igen! Blev på lataidan efter fitnessfighten, men får helt klart köra en omgång till i vår!! Heja heja!! 
Imorogn väntar alltså en dag utan praktik, Såå skönt! Men dessvärre så ska jag befinna mig i åleryd och ha praktik på lördag.. Inte lika frestande, men efter det blir det fest med mina tjejer i klassen igen! Så blir nog en bra dag ändå.
 Puss 

Kommentera inlägget här: